نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آگاهی افزایی شناسایی راهکارهای مناسب در جهت افزایش آگاهی جامعه نسبت به لزوم توسعه گردشگری پایدار مورد:شهر اصفهان [دوره 5، شماره 10، 1397، صفحه 78-91]

ب

  • بازاریابی موتورهای جستجو بازاریابی موتورهای جستجو با استفاده از تبلیغات گوگل ادوردز جهت پاسخگویی هدفمند به نیازهای لحظه ای متقاضیان خدمات گردشگری در فضای مجازی [دوره 5، شماره 10، 1397، صفحه 43-51]

ت

  • تبلیغات گردشگری بازاریابی موتورهای جستجو با استفاده از تبلیغات گوگل ادوردز جهت پاسخگویی هدفمند به نیازهای لحظه ای متقاضیان خدمات گردشگری در فضای مجازی [دوره 5، شماره 10، 1397، صفحه 43-51]
  • تصویر ذهنی گردشگران از مقصد تاثیر رسانه های ارتباطی بازاریابی بر تصویر ذهنی گردشگران از مقصد (مطالعه موردی منطقه گردشگری بیستون کرمانشاه) [دوره 5، شماره 10، 1397، صفحه 92-106]
  • تغییرات فرهنگی بررسی تاثیر توسعه گردشگری بر تغییرات فرهنگی روستای غریب محله [دوره 5، شماره 10، 1397، صفحه 31-42]
  • توسعه گردشگری بررسی تاثیر توسعه گردشگری بر تغییرات فرهنگی روستای غریب محله [دوره 5، شماره 10، 1397، صفحه 31-42]
  • توسعه گردشگری پایدار شناسایی راهکارهای مناسب در جهت افزایش آگاهی جامعه نسبت به لزوم توسعه گردشگری پایدار مورد:شهر اصفهان [دوره 5، شماره 10، 1397، صفحه 78-91]

ر

  • رسانه های ارتباط جمعی نقص رسانه های ارتباطی در ایجاد نگرش پایداری در صنعت گردشگری [دوره 5، شماره 10، 1397، صفحه 53-77]
  • رسانه های ارتباطی بازاریابی تاثیر رسانه های ارتباطی بازاریابی بر تصویر ذهنی گردشگران از مقصد (مطالعه موردی منطقه گردشگری بیستون کرمانشاه) [دوره 5، شماره 10، 1397، صفحه 92-106]
  • روستای غریب محله بررسی تاثیر توسعه گردشگری بر تغییرات فرهنگی روستای غریب محله [دوره 5، شماره 10، 1397، صفحه 31-42]

ص

  • صنعت گردشگری نقص رسانه های ارتباطی در ایجاد نگرش پایداری در صنعت گردشگری [دوره 5، شماره 10، 1397، صفحه 53-77]

گ

  • گردشگری بازاریابی موتورهای جستجو با استفاده از تبلیغات گوگل ادوردز جهت پاسخگویی هدفمند به نیازهای لحظه ای متقاضیان خدمات گردشگری در فضای مجازی [دوره 5، شماره 10، 1397، صفحه 43-51]
  • گردشگری پایدار نقص رسانه های ارتباطی در ایجاد نگرش پایداری در صنعت گردشگری [دوره 5، شماره 10، 1397، صفحه 53-77]
  • گردشگری روستایی بررسی تاثیر توسعه گردشگری بر تغییرات فرهنگی روستای غریب محله [دوره 5، شماره 10، 1397، صفحه 31-42]
  • گردشگری نرم افزارهای تلفن همراه ارزش افزوده شناسایی ویژگی های نرم افزارهای کاربردی موبایل به عنوان خدمات ارزش افزوده و اولویت بندی آنها از دیدگاه گردشگران خارجی [دوره 5، شماره 10، 1397، صفحه 15-29]
  • گوگل ادوردز بازاریابی موتورهای جستجو با استفاده از تبلیغات گوگل ادوردز جهت پاسخگویی هدفمند به نیازهای لحظه ای متقاضیان خدمات گردشگری در فضای مجازی [دوره 5، شماره 10، 1397، صفحه 43-51]

م

  • مشارکت شهروندی شناسایی راهکارهای مناسب در جهت افزایش آگاهی جامعه نسبت به لزوم توسعه گردشگری پایدار مورد:شهر اصفهان [دوره 5، شماره 10، 1397، صفحه 78-91]
  • منطقه گردشگری بیستون کرمانشاه تاثیر رسانه های ارتباطی بازاریابی بر تصویر ذهنی گردشگران از مقصد (مطالعه موردی منطقه گردشگری بیستون کرمانشاه) [دوره 5، شماره 10، 1397، صفحه 92-106]

ن

  • نگرش پایداری نقص رسانه های ارتباطی در ایجاد نگرش پایداری در صنعت گردشگری [دوره 5، شماره 10، 1397، صفحه 53-77]